Nadstrešnica na Železničkoj stanici u Novom Sadu bi svakako pala i da je bilo upotrebne dozvole, jer tehnički prijem nije utvrdio bilo kakav nedostatak.
"...nijednim propisom nije predviđeno da ministar o tome donosi odluku..."
U tome je i problem što svi znamo da nije i ne treba da bude, ali se ipak za sve pitaju, odnosno sprovode vođine odluke.
Elena
07.02.2025 •
23:24
Mesanje
Ni jednim propisom nije predvidjeno da se predsednik republike u sve mesa,a nas kao margarin bas u sve se mesa.
Jovanča
07.02.2025 •
22:55
Vidite li ljudi da on očekuje nagradu.On nije sposoban da obavlja funkciju koju je obavljao, ali je sposoban da prima veliku lovu i da laže.
Shojne
07.02.2025 •
22:28
Čak
Mislim da čak ni u Srbiji nije moguće da takav objekat dobije upotrebnu dozvolu, tako da je ta Vesićeva šbbkbb priča potpuno besmislena
Boki
07.02.2025 •
21:11
Vesic
Ali nebi pala nastresnica da su platili profesionalne majstore a ne dundjere za male pare da bi njima ostalo sto vise. Nego oni pokupili kajmak pa ostala sica. Daj sta das vazno da znas da mesas malter ostalo nema veze
Lucifer
07.02.2025 •
18:22
To je... istina. Jer bi i nju pribavili na mufte.
Fiat
07.02.2025 •
16:44
Prosto je čudo
Kako ga ta glupost ranije noje odvela u ambis!
Mil
07.02.2025 •
11:57
Projekat?
Prosto je neverovatno da nastresnica nije bila armaturom vezana za objekat. Neverovatan propust projektanta!!!
Duka
07.02.2025 •
10:26
Osteoporoza mozga
On zna!
piskaralo
07.02.2025 •
10:18
nisu ispunjeni zahtevi
A gde je hapšenje izvodjača?
u Italiji kad je pao most i usmrtio 43. ljudi tada su osudjeni ljudi iz vlasti, njih 11 i 48 izvodjača radova.
Mirkoni
07.02.2025 •
10:12
KUKU !
E, bas mu je JAK rezon. Mogao je da kaze i da bi 15 ljudi svakako umrlo. Malo ili malo vise kasnije, ali bi svakako umrlo, zar ne ? Koji idiot !!!
Lola
07.02.2025 •
07:27
Neprimerena izjava i sramna
I budala kad cuti ona je pametna
penzioner
06.02.2025 •
18:23
korupcija i fušeraj
Neko je pametan
isključivo kad ćuti!
Звончица
06.02.2025 •
15:22
Настрешница
Па сигурно не бих пала Да је неко ко треба да мисли на свој посао Само је требало Поставити Пар Стубова и Никада не бих пала
Паи онај који је пројекат урадио То је било Нај логичније Решење И људи не бих Пострадали
Сада је све касно.
Stefan88
06.02.2025 •
12:11
Pametnice naša. Pa pala bi, ali kad već nije bilo upotrebne dozvole, logičan sled je da objekat ne radi i vrv bi žrtve bile izbegnute. Ali ovako, samo se zakopavate još više svojim biserima.
Jelena
06.02.2025 •
10:36
Kao u osnovnoj skoli, da se drukne drustvo. Nastavnice nisam ja!
Kriv si celavi.
Kriv!
Ile
06.02.2025 •
09:23
OSKAR I TI CETE PASTI
Vesicu, Oskar i ti, kao i vasa korumpirana lopovska bratija cete pasti kada vas izvedu pred lice pravde. Vi ste obicne lopine i nista
Antun Čupak
06.02.2025 •
08:27
dobro kaze covek,ja ovako mator malo pomalo padnem!!!
Jovan
06.02.2025 •
08:11
Zatvor bre
Da da, kao što je pala za vreme superćelijske oluje koja je čupala drveće sa korenom,, godinu dana ranije.
Zovem se Stevo
06.02.2025 •
07:51
INAČE
Da li je ovaj Vesić UHAPŠEN, ako nije, zašto nije?
Srdjan
06.02.2025 •
02:04
Da, da
Sada mi je vec dosta pranja, stara, dobra "nisam znao, niti sam modao znati", al u ovom slucaju ne pije vodiu?! Matori, na takvom si mestu da si znao da problem postoji, a i da nisi jbg, morao si znati, tako da.... Komandna odgovornost, nije strasno i drugi su u ratu gore prosli, a nisu znali, opet komandna odgovornost. I opet jbg sve je za ljude, ziv se covek na sve navikne. Mora neko...
Novosadjanka
06.02.2025 •
01:14
Što znači da ste angažovali kadar koji je nestručan i zbog toga ste svi redom odgovorni za ubistvo
TJ
05.02.2025 •
23:54
Torta
Svejedno je da li postoji slag na torti ako torta nije za jelo
Auuu
05.02.2025 •
23:34
Bas
Covjek u pravu da je bio papir Pala bi Ali gdje je nadzor, izvodjac revizor projektanti I strucnjaci masinske struke a I Djajic koji sve nesto pricao a bio je iiiii sta je napisao nadzoru ili izvodjacu Ali da je poslao I zasto ta-da nista nije rekao medijina kao sad???
Milan
05.02.2025 •
22:37
Jel sme neko da pita kineze?
Nego primećujem da se jedna stvar ne pominje u celoj ovoj priči. Jel sme neko da pita kineze koji su vodili ceo ovaj posao za dokumentaciju ili ne sme jer će onda isplivati na videlo razlika između koliko su oni naplatili a koliko je zapravo plaćeno?
Boki
05.02.2025 •
21:07
Koliko bi ljudi ubili da je stvarno bila upotrebna dozvola?
Ksenija
05.02.2025 •
21:06
Upotrebna dozvola
Ovaj kad izjavi nešto, još više se ukopava. Ne mogu se odlučiti ko više lupa, on ili Ana.
Zebra
05.02.2025 •
20:59
Vesić je svestan svoje “stručnosti”! Verovatno se čudi kako ranije nije palo!
Urke
05.02.2025 •
20:16
Ostavka
Majo,nasa Majo,ostavkaaaaa
Yelisiye
05.02.2025 •
19:13
Migolji se
vesić bi rekao i da je đavo beo ako bi mu to pomoglo da izbegne odgovornost.
Pravdanje sredstava?
05.02.2025 •
18:49
Siniša Mali da objasni
Šta pravnici znaju šta je 20 tona dodati na nešto? Ne znaju ništa!!! Ni šta je rađeno, ni koji dokumenti se odnose na radove na stanici, neće da snose odgovornost, dodaju tužilaštvu tri meseca nepotpunu dokumentaciju, ne znaju da izdvoje dokumente koji se odnose na stanicu u Novom Sadu, svaljuju odgovornost na druge a zna se ko je požurivao da se nezavršena stanica pusti u rad.
Sinišu Malog saslušati na osnovu kojih dokumenata je prenosio sredstva za plaćanje privremeni situacija!!! Radovi su dobili zvaničnu potvrdu o prijavi radova tek 16.10.2025.
Kad kreće popravka? Ko će platiti, ko će vratiti novac potrošen za stanicu u Novom Sadu?
stane
05.02.2025 •
18:43
nadstresnica
Hvala bogu da i Vesic nesto pogodi, jer bi nastresnica pala i da je bilo upotrebne dozvole, znaci treba traziti problem na drugom mesto, ko je uzeo pare ?
M
05.02.2025 •
18:39
Vesić Nadstrešnica bi pala i d
Joj Vesiću, kako ste mogli dati tako neljudsku izjavu? Razumem da se čovek brani, ali, ako je i od Vas, mnogo je!!! Ovo boli!!!
Nije rađena
05.02.2025 •
18:37
Nadstrešnica nije rađena
Vesić je naciji rekao da nadstrešnica nije rađena. I njegov šef, nenadležnim koji je uveo građane i putnike u nezavršeno gradilište.
BMV
05.02.2025 •
18:11
A jel'?
E pa onda ništa.
DMDMD
05.02.2025 •
18:00
Vidoviti Vesic zvani Trst
Ivan
05.02.2025 •
17:53
.
Zašto ste onda ti, maja i ostali rekli da je najmodernija i najbezbednija stanica u Evropi?
Limam
05.02.2025 •
17:14
Bezobrazluku nema kraja
Juca
05.02.2025 •
17:12
Gde je Vesić?
dz0
05.02.2025 •
17:00
"Tvrdio je da nije stručno lice"
I da vrati plate unazad i on i ko ga je takvog zaposlio. To je i poenta studentskih zahteva. Nadležan a nestručan je ime za korupciju.
Lola
05.02.2025 •
16:11
Eto Vesiću
Ušli ste kompletno i definitivno u storiju 01.novembra.
Petar
05.02.2025 •
16:06
Sud je nezavistan uradi ce po zakonu. Ako je neko kriv onda je projektant, ili kontrolor radova, odnosno nadzorni organ izvodjac radova ekipa koja je vrsila tehnicki pregled . Itd. Most na Adi je dobio upotrebnu dozvolu posle 9 godina.
Инспектор Вишекруна
05.02.2025 •
16:05
Дилетанти
Зашто назадни са толиком већином у парламенту не изгласају измене закона гравитације?
Mikajlo
05.02.2025 •
16:00
Mislidasmostoka
Nije njegovo da procenjuje bi li se nastrešnica srušila i kada. Prekršio je sijaset zakona pa neka objasni zašto je to činio. Ostalo je za građevince da kažu.
Goran
05.02.2025 •
15:48
Nadstrešnica
Da, verovatno bi pala i bez dozvole. Tačno, samo onda ne bi bilo ljudi i žrtava, jer ne bi bila ni otvorena i puštena u rad. A pošto je puštena u rad, time se smatra i da je sve u najboljem redu i bezbedno.
Њоња
05.02.2025 •
15:48
Нисам ја, Анита је...
Ја сам само шеф, а мене нису обавештавали, каква бре кривица?
Била једном једна гњида,
Каква гњида?
Страшна гњида.....
Nikola
05.02.2025 •
15:45
Plus dve godine
Dok su se tokom NATO bombardovanja drugi borili za državu, a neki čak i ginuli, on se skrivao u Crnoj Gori, a u Srbiju se vratio tek kad je opasnost prošla , Da reč je o Goranu Vesiću . čoveku koji poklanja bombardovani Generalštab amerima. Komanda Vojnog odseka Kraljevo 17. aprila 1999.pok postupak protiv Gorana Vesića za krivično delo neodazivanja vojnom pozivu. Glavni pretres održan 15. juna 1999. u Užicu - Zbog učinjenog dela, sud ga osuđuje na dve godine zatvora.Vesić još nije u zatvoru, jer nije „dostupan"
Slobodan
05.02.2025 •
15:20
@Антун Чупак
@Антун Чупак, Vesić JE ŽUĆKASTI, malo samo osveži pamćenje, kao i nezamenljivi ministar plagijator dr Mali ili ambasador Šutanovac, svi su oni "ŽUTI". Ako si "lojalista", a zvučiš tako, bolje razmisli ko vas vuče za nos, kao i ostatak cele Srbije a i dobar deo sveta.
Plavi voz
05.02.2025 •
15:10
nadzornik pruge
Pa sada koliko se secam niste ni rekonstruisali nadstresnicu? Pa onda da su krivi neimari iz 70 ih sto podigose stanicu. Da, stanica bi mozda pala zato sto nije odrzavana, no SicVe zaboravlja jednu cinjenicu, stukli ste XYZ miliona Jura, da bi nadstresnica na kraju pala i ostavili NS bez stanice ko zna koliko dugo, nesretne ljude da i ne pominjem. Da niste dirali, a nadstresnica pala, kriv bi bio bio neimar iz 70 ih i sef stanice, posto nije video da se stanica raspada. Ovako ste krivi svi vi djumle. A to sto sad igrate ping-pong i suge to samo govori o vasim ljudskimkvalitetima....
Petrov
05.02.2025 •
13:44
Tajvanska kanasta
Ko je gledao film shvatiće odmah. Ko nije nek pogleda domaći film "Tajvanska kanasta"
Sta
05.02.2025 •
13:39
ga briga
Ima gde da ode, odn pobegne. Ceka ga vila od 3 miliona € u Trstu. Pravi se lud a i nas pravi ludima.
Tomislav
05.02.2025 •
13:24
Otvorio stanicu bez upotrebne dozvole koja se srušila i ubila 15 ljudi, i nije u zatvoru ?
@Odgovoran
05.02.2025 •
13:05
komentar za udzbenike
Bravo, bravo, bravo!!!
Ovo i oni najlojalniji da citaju i da razumedu
Milan
05.02.2025 •
12:45
Gde je
Ako nije kriv zasto je pobegao iz Srbije?! A vi stoko botovska udarajte minuse stiteci odgovorne za smrt 15 ljudi!!! Niste normalni!
/
05.02.2025 •
12:31
/
pala bi zbog pritiska na nadzornu komisiju
Mix
05.02.2025 •
12:16
Антун Чупак
05.02.2025 • 10:36
Ех да су то жућкасти радили све би било топ!!!???
Zuckastima jos uvek nije pala nijedna nadstresnica.
NS
05.02.2025 •
12:14
Eh, da si ti covek...
NS
05.02.2025 •
12:09
Suštinski problem su loši zakoni, odnosno izmene zakona napravljene u poslednjih desetak godina gde su raznorazni političari i nestručni ministri prilagodili zakone brzoj fušerskoj gradnji na uštrb bezbedosti i kvaliteta.
Shole
05.02.2025 •
12:01
Pcelar
Siroma vrco med a nije olizao prste
Bugarski N
05.02.2025 •
12:00
Novi Sad
Na tvom mestu, prijavio bih se u pritvor.
Dobiješ koju godinicu i budeš ispod radara, da ne odgovaraš za ostali kriminal.
Nenad USA
05.02.2025 •
11:52
Prevaranti na tone i avione
Vlada još nije pala, a kad će ne znamo: Vučić i Vučević ponovo su obmanuli građane
Ostavka predsednika Vlade Srbije Miloša Vučevića još nije konstatovana u Narodnoj skupštini. Samim tim, Vlada nije u tehničkom mandatu, kako nam je rekao odlazeći premijer.
To, takođe, znači da nije počeo da teče ni rok od 30 dana za formiranje nove Vlade. I tako dobismo još jednu obmanu, kojom je režim pokušao da ugasi “požar” u državi.
Do danas Skupština nije preduzela taj potez, odnosno predsednica parlamenta još nije zakazala sednicu na kojoj će ostavka Miloša Vučevića biti notirana.
Krivi su AV.Vesić,Gojković,Vučević,Tanasković i svi sa liste izvođača.
lepo je bilo podeliti pare a sada svi bežite od odgovornosti,.
svi ste odgovorni .lepo je slikati se gospodo i pričati , ajde sada lepo i odgovarajte za ova ubistva.
Odgovoran
05.02.2025 •
11:40
Tumacute sami
- Niste registrovali auto pre udesa
- Ali ja bih zgazio ovog coveka i da sam registrovao auto.
- Ali auto nije smeo da bude na putu bez registracije i tehnickog pregleda.
- Pa vidite, čak i da je auto bio registrovan, kočnice bi otkazale i ja bih opet svejedno udario pešaka. A nisam ja ni dizajnirao kočnice ni proizveo auto. Ja nisam mehaničar da znam da li su kočnice ispravne. Ako je neko trebao da zna, to su oni koji rade tehnički pregled
- Ali niste ni pokušali da odete na tehnički pregled?
- Pa nisam imao informaciju da trebam da idem da obavim to. Moja sekretarica Anita je možda znala, ali meni niko nije rekao.
- I onda ste vozili bez dozvole i pregleda?
- Naravno, jer sam verovao da će sve biti u redu.
- A kada ste shvatili da treba registrujete?
- Pa kad sam udario pešaka. Tada mi je postalo jasno da treba da registrujem kola.
- A što ste ga onda vozili?!
- Pa, morao sam, ja sam ubrzao proces jer su svi očekivali da krenemo. Nisam ja kriv što su me slikali u autu.
- Ne smatrate sebe odgovornim?
- Ne to greška u sistemu. Mislim da je problem u lošem održavanju puteva i politicki progon
Kako se oni
05.02.2025 •
11:40
Sprdaju sa nama
Kaže "čovek" pala bi i da je imala upotrebnu dozvolu! Koliki idiot treba da budeš pa da to izjaviš!? Pa kretenu, da bi neki objekat dobio upotrebnu dozvolu to bi značilo da je sve uradjeno u skladu sa zakonom i da je bezbedno! Ne čuva sam papir objekat ni ljude, taj papir je dokaz da je sve uradjeno kako treba! Ako izdaš upotrebnu tek tako, preko veze, naravno da će pasti! Opsovala bih,ali neće objaviti pa izbrišite - Jbo vas ko vas doveo,okupio,da ne kažem izmislio!
Hm...
05.02.2025 •
11:37
Kakve izjave bivšeg ministra! Koju će funkciju Vesić da dobije posle izbora, pošto će samo napredni da rotiraju funkcije.
A što se tiče njegove vile u Trstu i fotografija iste, to je Šapićeva vila. Vesić nije u Srbiji, ni u Trstu. A gde je? Informacije ima vlast gde je, a i mnogi novinari...
Klisa
05.02.2025 •
11:34
Ako je ovo izjavio, onda je neodgovoran, nesposoban i nekompentetan.
Jedno rečju - bolid.
I to nam je bio ministar?
Ssekta.
Paor
05.02.2025 •
11:34
Tačno,kad tad bi nadstrešnica pala jer nema vertikalne stubove. Ispitati šta to građevinski inžinjeri uče na fakultet ako projektuju nebezbedne nadstrešnice.
Грађанин
05.02.2025 •
11:34
Па добро каже човек. Иста та надстрешница би пала и да је неко други покрао паре за реконструкцију. Шта сте сад за њих запели.
Zebra
05.02.2025 •
11:31
Zašto ovaj čovek nije u pritvoru dok traje proces? Ko mu je dozvolio da napusti zemlju?
Gojko
05.02.2025 •
11:28
Ustajte botovi
Pola 12 a svega po dva tri organska minusa dok pluseva od 100 do 200 ima. Botovi, ajmo da kreirate javno mnjenje gde ste? Da nećete i vi u protest neki? Da se nije desila neka šrinkflacija sendviča pa ste besni?
Liman
05.02.2025 •
11:25
Enoga u svojoj vili u Italiji...a i
Oskarov je drug...
Žućko
05.02.2025 •
11:23
Bolje
Dodji sam u NS i predaj se,nemoj da se brukaš i da te vijaju,hvataju....
Алекс
05.02.2025 •
11:22
Мукица. Он ништа није крив
Миле
05.02.2025 •
11:19
Из шупљег у празно
Наравно да би пала пошто није ни била обухваћена пројектним задатком, јер инвеститор није разумео чему заправо служи. Весић је био ту да пази на паре, а не на техничку исправност. У притвору су невина техничка лица, на која покушава да се свали кривица. Крив је онај који је наложио да се станица пусти у рад без употребне дозволе. Непотписани извештај нема никакву правну вредност. Да је потписан, могла би да се размотри кривица чланова комисије за технички пријем, али је и онда упитна, јер је посао траљаво вођен од самог почетка. Министарка Михајловић је изменама Закона о планирању и изградњи омогућила накарадно грађење и узроковала трагедију до које је дошло.
Vlajko
05.02.2025 •
11:18
Biti ministar...
Izgleda ne znaci nikakvu odgovornost. Bas bih voleo i ja...
Anonymous
05.02.2025 •
11:09
To sto Vesic bulazni je cista spekulacija. Ne mozemo znati sta bi bilo da je objekat rekonstruisan po zakonu. Kao ministar njegova duznost je bila da osigura da se projekat izvodi u skladu sa zakonom. Dakle, kriv je.
Tragican
05.02.2025 •
11:07
odgovor
Nadstresnica NIJE SMELA da padne, jer se takve stvari proveravaju mnogo puta, od dna do vrha, od zidara do ministra gradjevine !
Bakica
05.02.2025 •
11:06
Ууууааааа!!! У затвор, лоповчино!!! Крив си, по месту на ком си!!! Крив си што си све то допустио, а ниси ни погледао шта други раде!!! Био си на врху пирамиде док су се цифре двадесет пута увећавале!
Твојом и кривицом твојих саучесника , смртно је страдало 15 и трајном инвалидношћу још двоје младих, зато немој бедно да се извлачиш, него назад у притвор, па у затвор!
Sabahudin
05.02.2025 •
11:04
Omerović
Stručnjak
Uki1980
05.02.2025 •
11:01
Hapsenje i Zabela ...
Vera
05.02.2025 •
10:58
ministar
a gde je trenutno gospodin
mimi
05.02.2025 •
10:58
stručnjak !
Obrad
05.02.2025 •
10:56
od 3.5 do 16...
Ja tvrdim da ne bi ništa palo da nisu dirali krov i nadstrešnicu. Stajalo bi još 60 godina.
gradjaninX
05.02.2025 •
10:52
Odlicno je ovo. Sad sve njih, zajedno sa Vesicem, na barem 20 godina robije pa nek se raspravljaju i ubedjuju u to ko je kriv tokom obroka ili setnje po dvoristu.
Zovite pravim imenom
05.02.2025 •
10:48
Ali se ne bi koristila.
novisad
05.02.2025 •
10:47
Da, pala bi, jer ste loše uradili radove i pokrali pare. Ali da ti i tvoji saučesnici niste otvorili gradilište za širu javnost, ne bi poginulo 15 ljudi. Je l jasnije?
Tako da, umesto samo za kradju i korupciju odgovaraćete i za ubistvo.
Hmm
05.02.2025 •
10:43
Da i?
Sam je priznao da nije stručno lice za građevinu, a bio je ministar za građevinarstvo…i to je tako skoro u svim oblastima, nestručni na ogromnim platama, drugi rade za njih pa kada se nešto desi “mi nismo stručni, znate, mi smo pravnici”, tako i poljoprivredu vodi pravnik…
Nsn
05.02.2025 •
10:38
Evo ga prvi svedok saradnik u najavi.
Антун Чупак
05.02.2025 •
10:36
Ех да су то жућкасти радили све би било топ!!!???
Otprilike
05.02.2025 •
10:36
Pa znaci da bi oni i upotrebnu dozvolu izdali samo da se izda ako ima ko da potpise bez da je odradjeno sve sta zakonski prethodi
Pa i zbog te izjave treba da robija
Samo je priznao da je sve islo :
“U se na se i poda se”
“Samo trpaj dok moze”
“Posle mene niko”
I to je pusteno da ode?!
ja
05.02.2025 •
10:32
U pravu je Vesic, nadstresnica bi pala i da je bilo upotrebne dozvole, ali da su je trazili i da je neko napisao - NE MOZE DA SE UPOTREBLJAVA ZATO STO NIJE DOBRO URADJENO - ne bi pala na ljude. Kriv je onaj ko je preskocio upotrebnu dozvolu ali to je samo pocetak, krivi su oni koji su pogresno radili, krivi su oni koji su pozurivali, preskakali obavezne provere, krivi su oni sto su zazmurili na jedno oko kada su kontrolisali (ili nisu ni kontrolisali samo potpisali) i na kraju krivi su oni sto su se u sve te poslove ugradili iako direktne veze nema, korupcije je ocigledno bilo posto mnoge stvari nisu uradjene kako treba.
Ja
05.02.2025 •
10:30
Nisam kriv,majke mi...Ana je...
Čemu služi ministar ako pojma nema gde,kad,šta...srpski oblik demokratije!
Dragan
05.02.2025 •
10:27
Jel ovaj
Ona ZUTA "OLOŠ" o kojoj prica predsednik?
Sram ih bilo sad vidite zasto nam se studenti bore.
SVI UZ STUDENTE!!!!
B
05.02.2025 •
10:27
Činjenica
Ali to govori kako dajete dozvole i kako gradite.
Da ste gradili kako treba, ne bi pala.
Tuga
05.02.2025 •
10:27
Baš ih briha
Alo Vesiću, ubijeno je 15 ljudi da li razumeš?? Hocemo da saznamo ko je ukrao pare i ubio decu...Tu su mogla da se nađu bilo čija deca.
Ljudi ovi nas još zezaju
Biljana
05.02.2025 •
10:22
IQ 20
Da je ovo normalna država ne bi ni dobili upotrebnu dozvolu
Ljiljana
05.02.2025 •
10:21
Takav smo narod!!! A takva i drzava!Kad sam se pre dve godine useljavala u stan u novogradnji dobila sam kljuceve a da se petit spratt jos zavrsavao. Dakle, ni tehnickog prijema ni upotrebne dozvole?! Investitor je podlegao pritisku dela kupaca i zbog kasnjenja radova pristao je da u delimicno zavrsenom objektu useli stanare!!! I da se bilo sta dogodilo, ko bi bio odgovoran! Srbija je zemlja cuda gde je sve moguce! Zapitajmo se zasto? Zbog onog naseg: Ko j...e Zakon!!!
Juca
05.02.2025 •
10:18
Da li je dotični trenutno dostupan organima gonjenja ili je pobegao iz zemlje?
Besni građani
05.02.2025 •
10:17
Kipi bes
Kako je došlo do povecane cene sa 3 na 16 miliona evra???
Zagorka počni da radiš svoj posao
Saša
05.02.2025 •
10:08
I ti
I ti ćeš pasti, samo je pitanje dana.....
Čim tužilaštvo bude oslobođeno od SNS sekte!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seljak
05.02.2025 •
10:08
Da li je Maja Gojković ispitana u tužilaštvu povodom javne izjave, pilikom otvaranja, da je stanice najbezbednija u Evropi?
Otpornik
05.02.2025 •
10:08
Objasnjenje
Postoji veoma jasno tehnicko objasnjenje zasto je pala nadstresnica, sto je vec sazvakana stvar. Potrebno je samo da se odgovorna tehnicka lica pozovu na odgovornost i kraj.
Medjutim, ono protiv cega se SNS bori na sve nacine je politicka odgovornost i dokazivanje neopisive korupcije i pljacke ne samo na tom delu projekta, vec SVIH projekata uradjenih sa Kinezima, Francuzima, Madjarima i naravno domacim kriminalnim organizacijama. E, tu ce SNS ici do kraja, cak i po cenu gradjanskog rata.
A SNS trenutno skrece paznju javnosti sa te korupcijske odgovornosti na tehnicku jer im je to najlakse. Navodno strucna komisija sa FTN (sastvaljena od rezimskih poslusnika) daje objasnjenje da je "kriva korozija" kao da je korozija kriva i za pljacku tesku preko 60 Miliona evra. Tako mogu ici vremenski u nedogled, ako javnost pristane na to.
U svemu tome teziste je na TUZILASTVU i dok se tamo ne napravi veliko spremanje, cela afera ce da traje celu vecnost.
Zato proteste treba radikalizovati prosirenjem zahteva za ostavkama Zagorke Dolovac i tuzilaca angazovanih na istrazi oko Zeleznicke stanice. Naravno, tu ide i ponovno hapsenje i Vesica i svih ostalih vinovnika dogadjaja, ukljucujuci i Vucica.
Saša
05.02.2025 •
10:07
I ti
I ti ćeš pasti, samo je pitanje dana.....
Novosadjanin
05.02.2025 •
10:04
Majstori iz JKP Stana su tamo radili jel neko ispitao direktora tog novosadskog preduzeća?
Haha
05.02.2025 •
10:04
Curkus
Tužilac ne treba da se bavi pitanjem da li bi nadstrešnica pala nego da li bi ljudi izginuli? Da li bi stajali ispod da stanica nije dva puta otvorena uz sve fanfare i da je bila pravilno obezbeđena kao što svako gradilište mora biti.
Ctenophora
05.02.2025 •
10:03
opet fali osnovno
Procena stanja, iza koje sledi utrebna dozvola.
Zašto si otvorio objekat, kome nije data upotrebna dozvola, posle procene stanja?
E, to je zato što nisi stručan, pa ni dorastao nisi.
Rango
05.02.2025 •
10:03
Gde je čovek? Zna li neko?
Лиманац I
05.02.2025 •
10:02
Drugi su krivi
Naravno, kad nešto ne znaš, uvek su drugi krivi. Braniš se da si sve uzimao zdravo za gotovo. Pa baš je to po definiciji neodgovornost. Znači ti si samo okadio i to je dovoljno za jednog ministra. Položio si i zakletvu. Sad vidimo kakve ministre imamo, ne mešaju se u svoj posao. Šepure se kao paunovi, ne znaju ništa, odgovorni su nikome.
Zapamti, ti si najodgovorniji za pogibiju tih ljudi. Pala bi nadstrešnica sa i bez upotrebne dozvole, kad je takvi stručnjaci rade, kontrolišu, overavaju bez uvažavanja struke. koruptivne radnje su bile važnije od svega, pa i od života. Nažalost, ti i takvi kao ti nastavljaju, da taru, gnječe i ubijaju svakog ko im se nadje na putu. Stići će te Božja pravda kad tad, sram te bilo.
ceca
05.02.2025 •
09:59
muppet show
hahaha, ovo kao u muppet show! pala bi bez upotrebe dozvole, koja argumentacija, a ovo kao pravnik.
Ma
05.02.2025 •
09:58
Da
Ispada da ovaj čovek ništa o ničemu nije znao, a ipak je ministar u Vladi. Dakle ili laže pa je sve ovo znao ili je bio najobičniji fikus koji ništa nije odlučivao.
KirkaYU
05.02.2025 •
09:56
---
Sićve, nisi za Trst, jer Trst se ne može prevesti na šatrovački. Ali, tvorza baš lepo zvuči.
Samo pitam
05.02.2025 •
09:55
Da li iko misli da će bilo ko od njih sami, samostalno u jednom trenutku reći- stop! Dosta smo lagali, dosta smo krali, krivi smo?
Blazo
05.02.2025 •
09:55
Realon nista nije slagao
Da je i bilo dozvole, opet bi pala! Zato sto je sistem truo i niko nebi ozbiljno odradio testiranje i dozvolu bi dobili blanko.
Suština
05.02.2025 •
09:54
Odgovornost!!
"Vesić rekao tužiocu: Nadstrešnica bi pala i da je bilo upotrebne dozvole"
Misliš- nadstrešnica bi pala i ubila 15 i trajno osakatila 2 nedužnih ljudi i da vi niste tu na vlasti?
E PA NE BI PALA DA VI NISTE TU GDE JESTE!
stanovnik
05.02.2025 •
09:51
ovako
Ne treba zameriti.
Čovek tako percepcira!
Drugi par opanaka je što se zatekao tamo gde mu nije mesto i što je i dalje tamo gde mu nike mesto!
Dule
05.02.2025 •
09:51
au, bokte!
Ako je to rekao Vesara, naš poznati ekspert za građevinarstvo, željezničku infrastrukturu, napregnuti beton, statiku i rupe na švajcarskom siru - onda je to nesumnjivo tako i nema potrebe proveravati!
A, sad ozbiljno! Da li je moguće da se nadležni ministar brani ovako debilnom odbranom? Poseduje prekognitivne sposobnosti? Ume da predviđa događaje? Čita iz pasulja, saliva stravu, koristi vlašku magiju?
Breša je polako počela da puca, počinju da cure podaci iz sudstva ili tužilaštva, sklapaju se kockice, biće tu još puno velikih iznanađenja!
Velika
05.02.2025 •
09:50
sramota
On se kezi , a nema ni tehnickog prijema, niti upotrebne dozvole, ali se stanica ipak svecano otvara. Duznost je i njegova da sve proveri. Vazno je slikati se.
Zidar
05.02.2025 •
09:49
@ Znanje
Celicna sajla drzu beton,gde beton drzi teret,koji je na njemu.
Po tvome mnoge zgrade koje su pravljene i pre 100 god.padale bi ko kruske,pogotovo one od sto i vise sprativa.
Maja
05.02.2025 •
09:46
Ajde sto rade to sto rade,ali to sta iz tih usta izlazi ne bi sto bi nas narod rekao ni ker s maslom pojeo.Nikako da shvate da je posle svake ovakve izjave koja je u rangu već čuvene 15-155-1550 sutra vise ljudi na ulicama…
Kika
05.02.2025 •
09:44
Stvarno misli da ce mu ovo prebacivanje odgovornosti proci?!!
Plus, sta govori podatak da bi upotrebna dozvola svakako bila izdata za nesto za sta ne bi smela-da je u ovoj drzavi sve korumpirano i da citav lanac ne funkcionise kada se odozgo naredi-Otvaraj stanicu pre vremena!
Fikus i Laura
05.02.2025 •
09:40
Ne zna da se karta, al vole
Sigurno nema tragova u dokumentaciji da je on nešto naredio i sve je svalio na žene koje su tu i posadili da potpisuju. Samo, jedna od njih je tužiocu rekla da je sve on odlučivao...a zgrada se srušila zato što ste fušerili od projekta do dekoracije i niste poštovali propisanu proceduru nego da legne kinta kome treba, nek samo svetluca i da bude bogato, da bude gotovo kad ja kažem, a ostalo me zabole, jer ja se tim vozom neću voziti... Žene su metlama čistile tak hol, ni mašinu za podove niste kupili, toliko vas nije zanimalo koliko će da traje. Ili ste možda i znali da neće? Fontana na Slaviji je curila, kocke na trgu su na kraju izvadili, lampice u bojama zastave su od grada napravile kineski buvljak i koštale su kao novi vrtić, a sad je gosn ministru zgrada pala. U NS je isto tako stručno gradonačelnik renovirao bazen. Svi ste neznalice i lopovi i radite za račun neznalica i lopova nijedan nema ni struku nit posao, al zato lova do krova. I onda zašto protesti? Pa, samo tako nastavite, neće ništa da se zaboravi, neće biti te mišije rupe da se sakrijete.
Podbara
05.02.2025 •
09:39
Mani te se
Manite se prazne priče, ja nisam, ti si, on je..... ljudi su poginuli.
Da li bi se to desilo i da je bila upotrebna dozvola? Moguće da bi.
Šta radi struka? Zašto građevinci i statičari ne kažu svoje mišljenje o tome? Neka se pozabave time i da nam daju stručnu ekspertizu zašto se to desilo a pri tome da se ograde od politizacije, jer mora se saznati razlog pada nadstrešnice. Ekonomisti, pravnici, arhitekte, geolozi nemaju prava da se bave padom nadstrešnice, svi oni su politizovani da li na jednu ili drugu stranu.
Kad se utvrdi zašto se to desilo e onda neka odgovara ko je za to kriv, pa tek onda ispitati finansijski deo i utvrditi da li bilo ili ne koruptivnih radnji i kazniti sve u lancu.
Презиме
05.02.2025 •
09:38
Чуј Весића Ајнштајна
Пало би свакако, са или без папира?! Каква интелигенција..
Наравно да би, пошто сте ви управљали пројектом. Дакле да ремизирамо: не би пала само да је реконструкција рађена СТРУЧНО и по ЗАКОНУ. А пошто није, све вас одговорне за убиство 15 недужних људи и трајни инвалидитет још двоје, треба осудити - стручно и по закону!!
Aleksej
05.02.2025 •
09:37
Srpska Nasilna Stranka
Aha, e pa onda je OK.
Dzo
05.02.2025 •
09:37
Dali je on u Srbiji??
Ehhh
05.02.2025 •
09:36
Mozda i bi, ali ne na ljude, ako je nema onda se to ogradi, dok se detaljno ne ispita sme li objekat da se koristi... Ovako sa ovom odlukom svima su vam ruke krvave
501
05.02.2025 •
09:36
Sramna izjava
Eto ko nam je bio ministar. On zna da bi se stušilo, lako je njemu on nema ni kučeta ni mačeta.
Nik
05.02.2025 •
09:30
Predstavnik ministarstva gradjevine, koje mora da forsira procedure, koji je otvorio stanicu, prica kako nije upoznat da procedure nisu postovane. Izvinite gosn Vesicu sto je ocekivano da radite svoj posao. Ne daj boze i poznajete svoj posao.
Milan NS
05.02.2025 •
09:28
Tako je, bre!
Ne potpisuj ništa, samo preti podređenima i kažnjavaj ih, gledaj da nema pisanog traga jer kada dođe da odgovaraš pred sudom ima da te oslobode svih optužbi i da se vratiš sa godišnjeg odmora iz Trsta
ok
05.02.2025 •
09:27
pashta
Ako bi svakako pala, ondak je sve u redu.
Slobodan
05.02.2025 •
09:26
Lopovi i zločinci!
Ko je angažovao i ovlastio nestručne i neodgovorne osobe koje su prekršile sve standarde struke i na kraju dovele do urušavanja nadstrešnice? Ko je uzeo pet puta veći iznos za izgradnju? Ko je ODGOVORAN kada stane pred kamere i poruči javnosti "stanica je bezbedna za upotrebu"? Ko je odgovoran za pokušaje zataškavanja i obmanjivanja javnosti nakon rušenja? Ko je izjavio da nadstrešnica "nije rekonstruisana"? Ako i ne bude išao u zatvor zbog svega ovog, u najmanju ruku mu treba ZABRANITI OBAVLJANJE BILO KAKVE JAVNE FUNKCIJE, i Vesiću a i njegovim nadređenima Vučeviću i Vučiću.
Stvarnost
05.02.2025 •
09:26
Dno
Kako ti mozes biti ministar gradjevinarstva ,a nemas potrebno obrazovanje iz te oblasti?! Zato se sve radilo fuserski i burazerski, bez potrebnog strucnog znanja u svim koracima realizacije rekonstrukcije. Naravno da si kriv. Cudo da te zastitnik nije postavio za ministra zdravlja. Po njemu je vazno da si poslusnik i potrcko,clan sns, a ostalo nema veze.
zztop
05.02.2025 •
09:25
Pa vesara vi i vaš šef AV ste od politike napravili estradu , nije dovoljno pojaviti se i otpevati nešto što narod voli čuti nego se uveriti da ono šta govoriš da je istinito i da može biti korisno za celokupno društvo ... lepo je biti ministsar al treba raditi i brinuti se o onom šta ti je povereno a ne noću se dopisivati ...
Sandokan
05.02.2025 •
09:23
Ovim sam sebe optuzuje
Da je imala upotrebnu dozovolu tada bi odgovarao taj koje potpisao da stanica bezbedna.
Posto upotrebne dozvole nije bili,tad ste vi iz vlasti odgovorni,jer ste otvorili stanicu.Da stanica nije otvorena po vasem nalogu,tada nebi niko sedeo ispod nadstresnice da ceka voz.tad bi i sam izvodjac radova zabranio da stanica nije za upotrebu,bila bi opasana crvenom trakom i natpisom zabranjen prolaz.
Koponen
05.02.2025 •
09:21
U prevodu - Šta će nama dozvola, mi smo SNS...
Bogi
05.02.2025 •
09:19
Nisam stručan. Nisam znao. Nisam odobrio... I nema nikakve odgovornosti.
Б.С
05.02.2025 •
09:19
Б.С
Енога Весић у Трсту у својој вили од 3,5 милона Еура ужива. Одакле њему толико милиона и како може напуштати Србију док се води поступак за 15 убијених и 2 трајних инвалида као осумњичени?! Расписати потерницу ухапсити га и затворити од постојећег поступка до порекла имовине и злоупотребе положаја. Словеначки медији ово од јутрос преносе са сликама и свим доступним документима пореске службе Италије.
Petar
05.02.2025 •
09:19
A gde si ti TikTokeru?
Pustili te da se prvo adaptiraš na zatvorsku hranu?
Ovaj
05.02.2025 •
09:10
treba da da izjavu pred tuzilastvom za organizovani kriminal a ne za novine.
znanje
05.02.2025 •
09:10
Šta se dešava sa napregnutim gvožđem u betonu, na krovu javnog objekat nakon 60 godina? Džaba svi krediti i milijarde, struka i specijalisti, stručnjaci i instituti, džaba sve ako se to ne zna. Sada treba priznati da se to ne zna i da se to nije znalo, sada treba preispitati sebe a ne skretati sa teme..
Ч
05.02.2025 •
09:06
Ч
А што си учествовао у отварању Ж.Станице и кезио се тамо?! Требао си јавно рећи да није готово и нема дозволе те и да је опасно по животе грађана. Тада би био чист не саучесник!
Inozemac
05.02.2025 •
09:04
Turci su za ove bili humanitarci.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vesić rekao tužiocu: Nadstrešnica bi pala i da je bilo upotrebne dozvole
Autor: Forbes Srbija
Novi Sad
•05.02.2025.
•08:52 > 07:45
Komentari 142
Jova
U tome je i problem što svi znamo da nije i ne treba da bude, ali se ipak za sve pitaju, odnosno sprovode vođine odluke.
Elena
Jovanča
Shojne
Boki
Lucifer
Fiat
Mil
Duka
piskaralo
u Italiji kad je pao most i usmrtio 43. ljudi tada su osudjeni ljudi iz vlasti, njih 11 i 48 izvodjača radova.
Mirkoni
Lola
penzioner
isključivo kad ćuti!
Звончица
Паи онај који је пројекат урадио То је било Нај логичније Решење И људи не бих Пострадали
Сада је све касно.
Stefan88
Jelena
Kriv si celavi.
Kriv!
Ile
Antun Čupak
Jovan
Zovem se Stevo
Srdjan
Novosadjanka
TJ
Auuu
Milan
Boki
Ksenija
Zebra
Urke
Yelisiye
Pravdanje sredstava?
Sinišu Malog saslušati na osnovu kojih dokumenata je prenosio sredstva za plaćanje privremeni situacija!!! Radovi su dobili zvaničnu potvrdu o prijavi radova tek 16.10.2025.
Kad kreće popravka? Ko će platiti, ko će vratiti novac potrošen za stanicu u Novom Sadu?
stane
M
Nije rađena
BMV
E pa onda ništa.
DMDMD
Ivan
Limam
Juca
dz0
I da vrati plate unazad i on i ko ga je takvog zaposlio. To je i poenta studentskih zahteva. Nadležan a nestručan je ime za korupciju.
Lola
Petar
Инспектор Вишекруна
Mikajlo
Goran
Њоња
Била једном једна гњида,
Каква гњида?
Страшна гњида.....
Nikola
Slobodan
Plavi voz
Petrov
Sta
Tomislav
@Odgovoran
Ovo i oni najlojalniji da citaju i da razumedu
Milan
/
Mix
05.02.2025 • 10:36
Ех да су то жућкасти радили све би било топ!!!???
Zuckastima jos uvek nije pala nijedna nadstresnica.
NS
NS
Shole
Bugarski N
Dobiješ koju godinicu i budeš ispod radara, da ne odgovaraš za ostali kriminal.
Nenad USA
Ostavka predsednika Vlade Srbije Miloša Vučevića još nije konstatovana u Narodnoj skupštini. Samim tim, Vlada nije u tehničkom mandatu, kako nam je rekao odlazeći premijer.
To, takođe, znači da nije počeo da teče ni rok od 30 dana za formiranje nove Vlade. I tako dobismo još jednu obmanu, kojom je režim pokušao da ugasi “požar” u državi.
Do danas Skupština nije preduzela taj potez, odnosno predsednica parlamenta još nije zakazala sednicu na kojoj će ostavka Miloša Vučevića biti notirana.
https://nova.rs/vesti/politika/vlada-jos-nije-pala-a-kad-ce-ne-znamo-vucic-i-vucevic-ponovo-su-obmanuli-gradjane/
Autor: Jelena Jelovac
04. feb 2025
barinac
lepo je bilo podeliti pare a sada svi bežite od odgovornosti,.
svi ste odgovorni .lepo je slikati se gospodo i pričati , ajde sada lepo i odgovarajte za ova ubistva.
Odgovoran
- Ali ja bih zgazio ovog coveka i da sam registrovao auto.
- Ali auto nije smeo da bude na putu bez registracije i tehnickog pregleda.
- Pa vidite, čak i da je auto bio registrovan, kočnice bi otkazale i ja bih opet svejedno udario pešaka. A nisam ja ni dizajnirao kočnice ni proizveo auto. Ja nisam mehaničar da znam da li su kočnice ispravne. Ako je neko trebao da zna, to su oni koji rade tehnički pregled
- Ali niste ni pokušali da odete na tehnički pregled?
- Pa nisam imao informaciju da trebam da idem da obavim to. Moja sekretarica Anita je možda znala, ali meni niko nije rekao.
- I onda ste vozili bez dozvole i pregleda?
- Naravno, jer sam verovao da će sve biti u redu.
- A kada ste shvatili da treba registrujete?
- Pa kad sam udario pešaka. Tada mi je postalo jasno da treba da registrujem kola.
- A što ste ga onda vozili?!
- Pa, morao sam, ja sam ubrzao proces jer su svi očekivali da krenemo. Nisam ja kriv što su me slikali u autu.
- Ne smatrate sebe odgovornim?
- Ne to greška u sistemu. Mislim da je problem u lošem održavanju puteva i politicki progon
Kako se oni
Hm...
A što se tiče njegove vile u Trstu i fotografija iste, to je Šapićeva vila. Vesić nije u Srbiji, ni u Trstu. A gde je? Informacije ima vlast gde je, a i mnogi novinari...
Klisa
Jedno rečju - bolid.
I to nam je bio ministar?
Ssekta.
Paor
Грађанин
Zebra
Gojko
Liman
Oskarov je drug...
Žućko
Алекс
Миле
Vlajko
Anonymous
Tragican
Bakica
Твојом и кривицом твојих саучесника , смртно је страдало 15 и трајном инвалидношћу још двоје младих, зато немој бедно да се извлачиш, него назад у притвор, па у затвор!
Sabahudin
Uki1980
Vera
mimi
Obrad
gradjaninX
Zovite pravim imenom
novisad
Tako da, umesto samo za kradju i korupciju odgovaraćete i za ubistvo.
Hmm
Nsn
Антун Чупак
Otprilike
Pa i zbog te izjave treba da robija
Samo je priznao da je sve islo :
“U se na se i poda se”
“Samo trpaj dok moze”
“Posle mene niko”
I to je pusteno da ode?!
ja
Ja
Čemu služi ministar ako pojma nema gde,kad,šta...srpski oblik demokratije!
Dragan
Sram ih bilo sad vidite zasto nam se studenti bore.
SVI UZ STUDENTE!!!!
B
Da ste gradili kako treba, ne bi pala.
Tuga
Ljudi ovi nas još zezaju
Biljana
Ljiljana
Juca
Besni građani
Zagorka počni da radiš svoj posao
Saša
Čim tužilaštvo bude oslobođeno od SNS sekte!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seljak
Otpornik
Medjutim, ono protiv cega se SNS bori na sve nacine je politicka odgovornost i dokazivanje neopisive korupcije i pljacke ne samo na tom delu projekta, vec SVIH projekata uradjenih sa Kinezima, Francuzima, Madjarima i naravno domacim kriminalnim organizacijama. E, tu ce SNS ici do kraja, cak i po cenu gradjanskog rata.
A SNS trenutno skrece paznju javnosti sa te korupcijske odgovornosti na tehnicku jer im je to najlakse. Navodno strucna komisija sa FTN (sastvaljena od rezimskih poslusnika) daje objasnjenje da je "kriva korozija" kao da je korozija kriva i za pljacku tesku preko 60 Miliona evra. Tako mogu ici vremenski u nedogled, ako javnost pristane na to.
U svemu tome teziste je na TUZILASTVU i dok se tamo ne napravi veliko spremanje, cela afera ce da traje celu vecnost.
Zato proteste treba radikalizovati prosirenjem zahteva za ostavkama Zagorke Dolovac i tuzilaca angazovanih na istrazi oko Zeleznicke stanice. Naravno, tu ide i ponovno hapsenje i Vesica i svih ostalih vinovnika dogadjaja, ukljucujuci i Vucica.
Saša
Novosadjanin
Haha
Ctenophora
Zašto si otvorio objekat, kome nije data upotrebna dozvola, posle procene stanja?
E, to je zato što nisi stručan, pa ni dorastao nisi.
Rango
Лиманац I
Zapamti, ti si najodgovorniji za pogibiju tih ljudi. Pala bi nadstrešnica sa i bez upotrebne dozvole, kad je takvi stručnjaci rade, kontrolišu, overavaju bez uvažavanja struke. koruptivne radnje su bile važnije od svega, pa i od života. Nažalost, ti i takvi kao ti nastavljaju, da taru, gnječe i ubijaju svakog ko im se nadje na putu. Stići će te Božja pravda kad tad, sram te bilo.
ceca
Ma
KirkaYU
Samo pitam
Blazo
Suština
Misliš- nadstrešnica bi pala i ubila 15 i trajno osakatila 2 nedužnih ljudi i da vi niste tu na vlasti?
E PA NE BI PALA DA VI NISTE TU GDE JESTE!
stanovnik
Čovek tako percepcira!
Drugi par opanaka je što se zatekao tamo gde mu nije mesto i što je i dalje tamo gde mu nike mesto!
Dule
A, sad ozbiljno! Da li je moguće da se nadležni ministar brani ovako debilnom odbranom? Poseduje prekognitivne sposobnosti? Ume da predviđa događaje? Čita iz pasulja, saliva stravu, koristi vlašku magiju?
Breša je polako počela da puca, počinju da cure podaci iz sudstva ili tužilaštva, sklapaju se kockice, biće tu još puno velikih iznanađenja!
Velika
Zidar
Celicna sajla drzu beton,gde beton drzi teret,koji je na njemu.
Po tvome mnoge zgrade koje su pravljene i pre 100 god.padale bi ko kruske,pogotovo one od sto i vise sprativa.
Maja
Kika
Plus, sta govori podatak da bi upotrebna dozvola svakako bila izdata za nesto za sta ne bi smela-da je u ovoj drzavi sve korumpirano i da citav lanac ne funkcionise kada se odozgo naredi-Otvaraj stanicu pre vremena!
Fikus i Laura
Podbara
Da li bi se to desilo i da je bila upotrebna dozvola? Moguće da bi.
Šta radi struka? Zašto građevinci i statičari ne kažu svoje mišljenje o tome? Neka se pozabave time i da nam daju stručnu ekspertizu zašto se to desilo a pri tome da se ograde od politizacije, jer mora se saznati razlog pada nadstrešnice. Ekonomisti, pravnici, arhitekte, geolozi nemaju prava da se bave padom nadstrešnice, svi oni su politizovani da li na jednu ili drugu stranu.
Kad se utvrdi zašto se to desilo e onda neka odgovara ko je za to kriv, pa tek onda ispitati finansijski deo i utvrditi da li bilo ili ne koruptivnih radnji i kazniti sve u lancu.
Презиме
Наравно да би, пошто сте ви управљали пројектом. Дакле да ремизирамо: не би пала само да је реконструкција рађена СТРУЧНО и по ЗАКОНУ. А пошто није, све вас одговорне за убиство 15 недужних људи и трајни инвалидитет још двоје, треба осудити - стручно и по закону!!
Aleksej
Dzo
Ehhh
501
Nik
Milan NS
ok
Slobodan
Stvarnost
zztop
Sandokan
Posto upotrebne dozvole nije bili,tad ste vi iz vlasti odgovorni,jer ste otvorili stanicu.Da stanica nije otvorena po vasem nalogu,tada nebi niko sedeo ispod nadstresnice da ceka voz.tad bi i sam izvodjac radova zabranio da stanica nije za upotrebu,bila bi opasana crvenom trakom i natpisom zabranjen prolaz.
Koponen
Bogi
Б.С
Petar
Pustili te da se prvo adaptiraš na zatvorsku hranu?
Ovaj
znanje
Ч
Inozemac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H